close

隔了好久,沒有與小美一起聽睡前曲。今天晚上,因台客隔天要出差,終於回到自己的房間,不跟我們擠在一起。我們又回到母女兩人寶貴的睡前時光,講了兩本動物書本之後,就播放Veggie tales的睡前曲,這大概是我最喜歡的兒童歌曲專輯了,因為每一首歌都製作得好有趣。心中好希望小美聽著音樂早點入睡,不過,事實往往並非如此,小美好像也聽的入神。而我,靜靜的思念已經去當小天使的那位。

生命的歷程真的好奇妙!

當我傷心,當我快樂時,天父都在身邊守候,用無限的慈愛包容我的一切。當我懊惱於自己做不好的事情時,天父也靜靜地在一旁用微笑看著我,等候我去找祂,去瞭解祂的心意,去看祂的信實

這首歌好美,好像可以訴說自己對孩子的心意。但是,事實上,這不也正是天父希望可以在我們耳邊輕唱的歌嗎?只是人們如何能真正體會天父的愛?我自己又如何可以時時紀念這樣的愛,而不被自己心中的罪所迷惑呢?

You’re more than one in a million,
No other ever could do,
Not even one in a million, could ever compare to you,
Could ever come close to you.

http://www.youtube.com/watch?v=z79gAqRNjI8

 undefined   

Way up above us, twinkling bright,
There must be a million stars in the sky tonight, tonight.
But don’t you worry, no need to cry,
You are the only twinkle that’s in my eye, tonight.

You’re more than one in a million,
No one can take your place,
Though I could try,
There’s no way that I could ever forget your face,

You’re more than one in a million,
No other ever could do,
Cause not even one in a million, could ever compare to you,
Could ever come close to you.

Through all the laughter, through all the tears,
Whenever you need me, I will be standing here, right here.
No need to wonder, don’t ever fear,
Though you may wonder,
I’ll always be right here, right here.

You’re more than one in a million,
No one can take your place,
Though I could try,
There’s no way that I could ever forget your face.

You’re more than one in a million,
No other ever could do,
Not even one in a million, could ever compare to you,
Could ever come close to you.
Could ever come close to you.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    我愛小美 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()